Ligazóns de Interese e Bibliografía
- A lingua inglesa na publicidade española: o sector das revistas de moda. Universidade de Valladolid
- A publicidade en Inglés crece (artigo de El País 22/05/2016)
- Anglicismos no marketing
- Artigo sobre o abuso do Inglés en publicidade (El Heraldo 01/07/2018)
- Glosario on-line de termos ingleses relacionados coa publicidade
- Guía didáctica do curso “Traballando coa publicidade na aula”
- Guía GALICONS-NET
- Material sobre publicidade para docentes creado polo Ministerio de Educación
- O Inglés na publicidade en España (presentación da RAE)
- Os termos ingleses máis empregados en publicidade
- Premios internacionais
- Propostas didácticas de Sergio Clavero sobre a linguaxe audiovisual e a publicidade
- Web de referencia do programa GALICONS-NET do Instituto Galego de Consumo
BIBLIOGRAFÍA
- A.A.V.V. Diseño de logotipos. Ed. G. Gili. Barcelona, 2.000.
- BENAVIDES DELGADO, J. Aspectos y perspectivas del lenguaje publicitario. Ed. Síntesis. Madrid, 1.997.
- CHAVES, Norberto. La imagen corporativa. Ed. G. Gili. Barcelona, 1.994.
- DÍEZ ARROYO, Marisa. La Retórica del lenguaje publicitario : un estudio de la publicidad inglesa. Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones, D.L. 1.988.
- ECHEVERRÍA, M.A. Creatividad y comunicación. GTE Editorial. Madrid, 1.995.
- LANDA, Robin. El diseño en la publicidad. Anaya Multimedia. Madrid, 2.005.
- SIMMONS, Christopher. Diseño de Logotipos 4. Ed. G. Gili. Barcelona, 2.006.
Comentarios
Publicar un comentario